ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ ΤΗΣ 14-1-2010:
http://ethnikistikosagwn.blogspot.com
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ
ΤΗΣ 17-1-2010 .
ΑΘΗΝΑ 20-1-2010 .
Οι εχθροί του ανθρώπου και των λαών έχουν απλώσει στην παγκοσμιότητα το ανελεύθερο δίχτυ του πιο σκοτεινού ελέγχου συνειδήσεων. Είναι η καταστροφή του συνεκτικού κοινωνικού ιστού που διαμορφώνει το παραδοσιακό Εθνικό Κράτος, κρατώντας σφιχταγκαλιασμένο και ασφαλές στην προστατευτική του αγκάλη τον γηγενή πολίτη. Νομοτέλεια που απαλείφει η ενσωμάτωση των μεταναστών στον πληθυσμό του μη εθνικού πλέον κράτους.
Μ’ αυτόν τον τρόπο όμως αλλοιώνονται τρεις θεμελιακές ενότητες του παλαιού κράτους ταυτοχρόνως. Η παύση της υπάρξεως του Έθνους - Κράτους, αφού αυτό συνίσταται αποκλειστικά στον ακατάλυτο δεσμό Αίματος, στο σχηματισμό της Φυλής. Η Παύση της Πατριωτικής Πίστης, αφού το νέο πρότυπο πολίτη κυβερνιέται αποκλειστικά από την σχέση εργασίας και χρήματος. Και η παύση του εδαφικού παράγοντα ως συστατικό μέρος της Πολιτείας, αφού ο μηχανισμός της ελεύθερης αγοράς και της παγκοσμιοποίησης επιβιώνει και αναπτύσσεται μόνο με την πτώση των φυσικών συνόρων.
Τα όπλα που μετέρχεται ο Διεθνιστικός Νεοταξισμός δίπλα στην λαθρομετανάστευση είναι η αλλοίωση της Εθνικής Παιδείας και Αυτογνωσίας, η επικράτηση του φόβου μέσω του διεθνούς εγκλήματος και της τρομοκρατίας και η καταστροφή των οικονομιών. Να μην υπάρχει κοινωνική συνοχή, εθνική συνέχεια, πνεύμα ελευθερίας και ανεξάρτητη διαχείριση πόρων. Αγαθά που υπάρχουν μόνο όπου υπάρχουν κοινές ανάγκες και πολιτισμικές αξίες, εκεί όπου υπάρχει Έθνος. Και Έθνος υπάρχει όπου υπάρχει Φυλή.
Διαβάσαμε πρόσφατα άρθρο του υιού της κ. Μπακογιάννη Κώστα υπέρ της παροχής ιθαγενείας σε αλλοδαπούς. Λέει μεταξύ άλλων ο Κ. Μπακογιάννης : «Ιστορικά το Ελληνικό Κράτος έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην ένταξη ατόμων ή ομάδων με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τους Αρβανίτες…Η Παιδεία ήταν ανέκαθεν το πιο σημαντικό εργαλείο. Έλλην ει ο εις την Ελληνικήν Παιδείαν μετέχων, διαπίστωνε άλλωστε ο Ισοκράτης».
Κύριε Μπακογιάννη, οι Αρβανίτες έχουμε ως γενέθλιο τόπο την Β. Ήπειρο. Όπου κι αν βρέθηκαν οι προγονοί μας συστήνονταν ως Έλληνες, τα τοπωνύμια που δημιούργησαν στην Κάτω Ιταλία φέρουν την σφραγίδα της ελληνικότητάς τους, στην δε τουρκοκρατία οι χριστιανοί αδελφοί μας πολέμησαν τον Τούρκο που οι πολιτικάντηδες έχετε γίνει οι εθελούσιοι ραγιάδες του. Ο δε Ισοκράτης ομιλούσε για την επίδραση της αθηναϊκής παιδείας επί των λοιπών ελληνικών πόλεων - κρατών και μόνον. Διαβάστε πριν μιλήσετε κ. Μπακογιάννη και σεβασμός για τους αυθεντικά Έλληνες Αρβανίτες.
Η ΝΔ του κ. Σαμαρά μιλάει εξίσου για την ενσωμάτωση των μεταναστών. Το δε ΠΑΣΟΚ ομολογεί ότι θέλει να επιτύχει την κοινωνική ένταξη του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού των «οικονομικών» μεταναστών που βρίσκονται στην χώρα με δόλιο πρόσχημα την δήθεν πάταξη της εισφοροδιαφυγής και της μαύρης εργασίας και την αύξηση των εσόδων, όταν το χρήμα που αφήνουν εδώ είναι μηδενικής αξίας, οι πόροι που πάνε στην πατρίδα τους άφθονοι και οι δωρεάν παροχές που απολαμβάνουν εδώ αφθονότερες.
Έλεγε κάποτε ο αξεπέραστος της Ελληνικής Αρχαιότητας Ευριπίδης, σπουδαίος Πατριώτης και υπερασπιστής του ανόθευτου Φυλετικά Λευκού Έλληνα: «Βαρβάρων Έλληνας άρχειν εικός, αλλ’ ου βαρβάρους Ελλήνων. Το μεν γαρ δούλον το δε ελεύθερον». Σήμερα οι εραστές και δούλοι της Παγκοσμιοποίησης κατάφεραν την πλήρη αντιστροφή αυτής της ισορροπίας. Ο Έλληνας μετατρέπεται σε δούλο και αρχόμενο μέσα στην Πατρίδα του και ο βάρβαρος αλλογενής γίνεται ελεύθερος και άρχων μέσα στο σπίτι μας.
Σε κάποιο άρθρο της κ. Δάμα στην Ελευθεροτυπία διάβασα τα εξής εκπληκτικά: «Πολυπολιτισμική «συγκατοίκηση» προβλημάτων για τους Έλληνες και αλλοδαπούς κατοίκους με φόντο την υποβάθμιση και τον ρατσισμό που φουντώνει». Το κείμενο αναφέρεται στην μοντέρνα πολυεθνική εικόνα της Πλατείας Αμερικής σε πολιτισμούς και μαγαζιά, ενώ περιγράφεται η αλγεινή εντύπωση μιας Ελληνίδας όταν μεταξύ κάποιων Αφρικανών που τριγυρνούσαν άνευ εργασίας, κάποιος εξ αυτών έκανε την…ανάγκη του δημοσίως. Παράλληλα καλλιεργείται η ενοχή ενός λαού που ποτέ δεν κάλεσε τους σύγχρονους βαρβάρους.
Έγραφε στο έργο του Τάδε έφη Ζαρατούστρας ο σπουδαίος φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε: «Αφού δεν μπορείτε να είστε άγιοι της γνώσης, γίνετε τουλάχιστον οι πολεμιστές της…Πρέπει να ζητάτε τον εχθρό σας, και πρέπει να αρχίσετε τον πόλεμό σας και τον πόλεμο για τις ιδέες σας…Να αγαπάτε την ειρήνη σαν μέσο για καινούργιους πολέμους.» Πρόκειται για την αιώνια διαπάλη ανάμεσα στο καλό και το κακό, το ηθικό και το ανήθικο που λαβαίνει διαχρονικά χώρα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Αλλά και για έναν πόλεμο των ιδεών για την υπεράσπιση του Έθνους απέναντι στην υλιστική αδηφαγία των απάτριδων. Και φυσικά για μια ειρήνη και για μια αναγέννηση του πολιτισμού που διέρχονται από το καθαρτήριο πυρ του πολέμου ενάντια σε κάθε σάπιο στοιχείο. Με όπλο την γνώση της Φυλής. Ιδέες που υποστηρίχτηκαν στην Ελλάδα από πνευματικούς ανθρώπους του διαμετρήματος του Καζαντζάκη, του Νιρβάνα, του Βλαστού, του Παλαμά και σήμερα επιχειρείται η απεθνικοποίησή τους.
Ας οπλιστούμε με γνήσια φυλετική ορμή και εθνική ψυχή και ας υπερασπιστούμε την πληγωμένη μας ελληνικότητα. Να ορθώσουμε το ανάστημά μας δίπλα στον Έλληνα για μια Ελλάδα που δεν υποτάσσεται και δεν αλλοιώνεται, αλλά ανασηκώνεται, δυναμώνει και μεγαλώνει με Πίστη στον Χριστό και συμμαχητή τον λαό της. Με εθνικοκοινωνικό αγώνα και πείσμα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnapopsis.blogspot.com/
Μ’ αυτόν τον τρόπο όμως αλλοιώνονται τρεις θεμελιακές ενότητες του παλαιού κράτους ταυτοχρόνως. Η παύση της υπάρξεως του Έθνους - Κράτους, αφού αυτό συνίσταται αποκλειστικά στον ακατάλυτο δεσμό Αίματος, στο σχηματισμό της Φυλής. Η Παύση της Πατριωτικής Πίστης, αφού το νέο πρότυπο πολίτη κυβερνιέται αποκλειστικά από την σχέση εργασίας και χρήματος. Και η παύση του εδαφικού παράγοντα ως συστατικό μέρος της Πολιτείας, αφού ο μηχανισμός της ελεύθερης αγοράς και της παγκοσμιοποίησης επιβιώνει και αναπτύσσεται μόνο με την πτώση των φυσικών συνόρων.
Τα όπλα που μετέρχεται ο Διεθνιστικός Νεοταξισμός δίπλα στην λαθρομετανάστευση είναι η αλλοίωση της Εθνικής Παιδείας και Αυτογνωσίας, η επικράτηση του φόβου μέσω του διεθνούς εγκλήματος και της τρομοκρατίας και η καταστροφή των οικονομιών. Να μην υπάρχει κοινωνική συνοχή, εθνική συνέχεια, πνεύμα ελευθερίας και ανεξάρτητη διαχείριση πόρων. Αγαθά που υπάρχουν μόνο όπου υπάρχουν κοινές ανάγκες και πολιτισμικές αξίες, εκεί όπου υπάρχει Έθνος. Και Έθνος υπάρχει όπου υπάρχει Φυλή.
Διαβάσαμε πρόσφατα άρθρο του υιού της κ. Μπακογιάννη Κώστα υπέρ της παροχής ιθαγενείας σε αλλοδαπούς. Λέει μεταξύ άλλων ο Κ. Μπακογιάννης : «Ιστορικά το Ελληνικό Κράτος έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό στην ένταξη ατόμων ή ομάδων με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τους Αρβανίτες…Η Παιδεία ήταν ανέκαθεν το πιο σημαντικό εργαλείο. Έλλην ει ο εις την Ελληνικήν Παιδείαν μετέχων, διαπίστωνε άλλωστε ο Ισοκράτης».
Κύριε Μπακογιάννη, οι Αρβανίτες έχουμε ως γενέθλιο τόπο την Β. Ήπειρο. Όπου κι αν βρέθηκαν οι προγονοί μας συστήνονταν ως Έλληνες, τα τοπωνύμια που δημιούργησαν στην Κάτω Ιταλία φέρουν την σφραγίδα της ελληνικότητάς τους, στην δε τουρκοκρατία οι χριστιανοί αδελφοί μας πολέμησαν τον Τούρκο που οι πολιτικάντηδες έχετε γίνει οι εθελούσιοι ραγιάδες του. Ο δε Ισοκράτης ομιλούσε για την επίδραση της αθηναϊκής παιδείας επί των λοιπών ελληνικών πόλεων - κρατών και μόνον. Διαβάστε πριν μιλήσετε κ. Μπακογιάννη και σεβασμός για τους αυθεντικά Έλληνες Αρβανίτες.
Η ΝΔ του κ. Σαμαρά μιλάει εξίσου για την ενσωμάτωση των μεταναστών. Το δε ΠΑΣΟΚ ομολογεί ότι θέλει να επιτύχει την κοινωνική ένταξη του μεγαλύτερου μέρους του πληθυσμού των «οικονομικών» μεταναστών που βρίσκονται στην χώρα με δόλιο πρόσχημα την δήθεν πάταξη της εισφοροδιαφυγής και της μαύρης εργασίας και την αύξηση των εσόδων, όταν το χρήμα που αφήνουν εδώ είναι μηδενικής αξίας, οι πόροι που πάνε στην πατρίδα τους άφθονοι και οι δωρεάν παροχές που απολαμβάνουν εδώ αφθονότερες.
Έλεγε κάποτε ο αξεπέραστος της Ελληνικής Αρχαιότητας Ευριπίδης, σπουδαίος Πατριώτης και υπερασπιστής του ανόθευτου Φυλετικά Λευκού Έλληνα: «Βαρβάρων Έλληνας άρχειν εικός, αλλ’ ου βαρβάρους Ελλήνων. Το μεν γαρ δούλον το δε ελεύθερον». Σήμερα οι εραστές και δούλοι της Παγκοσμιοποίησης κατάφεραν την πλήρη αντιστροφή αυτής της ισορροπίας. Ο Έλληνας μετατρέπεται σε δούλο και αρχόμενο μέσα στην Πατρίδα του και ο βάρβαρος αλλογενής γίνεται ελεύθερος και άρχων μέσα στο σπίτι μας.
Σε κάποιο άρθρο της κ. Δάμα στην Ελευθεροτυπία διάβασα τα εξής εκπληκτικά: «Πολυπολιτισμική «συγκατοίκηση» προβλημάτων για τους Έλληνες και αλλοδαπούς κατοίκους με φόντο την υποβάθμιση και τον ρατσισμό που φουντώνει». Το κείμενο αναφέρεται στην μοντέρνα πολυεθνική εικόνα της Πλατείας Αμερικής σε πολιτισμούς και μαγαζιά, ενώ περιγράφεται η αλγεινή εντύπωση μιας Ελληνίδας όταν μεταξύ κάποιων Αφρικανών που τριγυρνούσαν άνευ εργασίας, κάποιος εξ αυτών έκανε την…ανάγκη του δημοσίως. Παράλληλα καλλιεργείται η ενοχή ενός λαού που ποτέ δεν κάλεσε τους σύγχρονους βαρβάρους.
Έγραφε στο έργο του Τάδε έφη Ζαρατούστρας ο σπουδαίος φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε: «Αφού δεν μπορείτε να είστε άγιοι της γνώσης, γίνετε τουλάχιστον οι πολεμιστές της…Πρέπει να ζητάτε τον εχθρό σας, και πρέπει να αρχίσετε τον πόλεμό σας και τον πόλεμο για τις ιδέες σας…Να αγαπάτε την ειρήνη σαν μέσο για καινούργιους πολέμους.» Πρόκειται για την αιώνια διαπάλη ανάμεσα στο καλό και το κακό, το ηθικό και το ανήθικο που λαβαίνει διαχρονικά χώρα στην ιστορία της ανθρωπότητας. Αλλά και για έναν πόλεμο των ιδεών για την υπεράσπιση του Έθνους απέναντι στην υλιστική αδηφαγία των απάτριδων. Και φυσικά για μια ειρήνη και για μια αναγέννηση του πολιτισμού που διέρχονται από το καθαρτήριο πυρ του πολέμου ενάντια σε κάθε σάπιο στοιχείο. Με όπλο την γνώση της Φυλής. Ιδέες που υποστηρίχτηκαν στην Ελλάδα από πνευματικούς ανθρώπους του διαμετρήματος του Καζαντζάκη, του Νιρβάνα, του Βλαστού, του Παλαμά και σήμερα επιχειρείται η απεθνικοποίησή τους.
Ας οπλιστούμε με γνήσια φυλετική ορμή και εθνική ψυχή και ας υπερασπιστούμε την πληγωμένη μας ελληνικότητα. Να ορθώσουμε το ανάστημά μας δίπλα στον Έλληνα για μια Ελλάδα που δεν υποτάσσεται και δεν αλλοιώνεται, αλλά ανασηκώνεται, δυναμώνει και μεγαλώνει με Πίστη στον Χριστό και συμμαχητή τον λαό της. Με εθνικοκοινωνικό αγώνα και πείσμα.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ
http://karachalios-spiros.blogspot.com/
http://ethnapopsis.blogspot.com/
No comments:
Post a Comment