ΕΛΛΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ

ΕΛΛΑΣ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΔΩ ΒΙΝΤΕΟ, ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΙΑ, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΑΡΘΡΑ. http://ethnikistikosagwn.blogspot.com/.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ.



Σπύρος Καραχάλιος -07-04-2010- Τηλεάστυ - Γ. Κοντονής

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ - ΣΧΟΛΙΟ

ΑΘΗΝΑ 6-12-2007.
Πριν λίγες ημέρες σε γνωστή ιστοσελίδα συγκεκριμένης πολιτικής κατεύθυνσης καταχωρήθηκε κείμενο Διεθνιστικής Οργανώσεως με παρόμοια πολιτική άποψη που έχει υψηλές «πλάτες» και επιτελεί συγκεκριμένη αποστολή. Συγκεκριμένα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και κατηγορεί με ανακρίβειες οτιδήποτε Ελληνικό ζει και κινείται. Η οργάνωση λοιπόν στα πλαίσια μιας ακόμη αποστολής ρουτίνας στο καταχωρηθέν κείμενο που προαναφέρθηκε κατηγορεί τον ΛΑ.Ο.Σ, όντας κοινοβουλευτικό κόμμα, για αντισημιτικές τάσεις και εμένα προσωπικά για αντισημιτικές πρακτικές και ναζισμό. Πρόκειται για καθαρόαιμη αντιδημοκρατική συμπεριφορά που βασίζεται σε τερατώδη ψεύδη και ανακρίβειες και ενέχει τον χαρακτήρα της στοχοποίησης. Αναφέρει επί λέξη η ανωτέρω οργάνωση για το πρόσωπό μου τα εξής:

Στην «Α1» της 20/10/2007, ο Σπυρίδων Καραχάλιος (κουμπάρος του Γιώργου Καρατζαφέρη, πρώην ηγέτης της νεολαίας του ΛΑΟΣ ΝΕΟΣ, υποψήφιος βουλευτής το 2004 και 2007 και υποψήφιος νομαρχιακός σύμβουλος το 2002 και 2006) αναφέρεται και αυτός στις εξελίξεις στα Βαλκάνια που καθορίζει η «αληθινή υπερδύναμη του καιρού μας, ο Διεθνής Σιωνιστικός Νεοταξισμός … η Νέα Σιών» και αυτοπροσδιορίζεται ως «γνήσιος Εθνικοκοινωνιστής» (η ελληνική απόδοση της λέξης ναζί). Σ. Καραχάλιος και Α. Γρυπαίος έχουν συγγράψει σειρά άλλων παρόμοιων αντισημιτικών κειμένων.

Απάντηση πρώτη : Όταν οι ανωτέρω κύριοι κάνουν γενικότερη αναφορά στον αντισημιτισμό και εστιάζουν στη δική μου αναφορά για τον αντισιωνισμό μου, αποδεικνύουν το σφάλμα συγχύσεως των δύο εννοιών που τους χαρακτηρίζει. Ο αντισιωνισμός κύριοι αντιτίθεται στον Νεοταξικό Ολοκληρωτισμό, στον οποίο μπορεί να μετέχουν είτε Εβραϊκής καταγωγής πολίτες είτε αλλογενείς. Υπ’ αυτή την έννοια σαφώς και είμαι Αντισιωνιστής. Αντιθέτως, ο αντισημιτισμός αντιτίθεται συλλήβδην εναντίον των Εβραίων, πράγμα που ούτε με εκφράζει ούτε το προσυπογράφω.

Απάντηση δεύτερη : Σε ό,τι αφορά τον Εθνικοκοινωνισμό μου, σ’ όλες τις αναφορές μου, σ’ όλες τις συζητήσεις μου και σ’ όλη την αρθογραφία μου έχω ξεκαθαρίσει ότι διαχωρίζω την έννοια Σοσιαλισμός και τα παράγωγά του από την Ελληνικότατη και ανόθευτη έννοια του Κοινωνισμού. Ο Σοσιαλισμός είναι καταφανώς διεθνιστική ιδεοληψία που επαγγέλλεται την πτώση των Συνόρων, των Θρησκειών, των Εθνικών Συμβόλων, των Εθνικών Κρατών, των Λαϊκών και Πατριωτικών Αξιών, άρα καθίσταται για εμένα αποκρουστικός και απορριπτέος. Ο Κοινωνισμός είναι Υπέρμαχος όλων των ανωτέρω Ελληνοφόρων Αξιών, άρα καθίσταται για εμένα επαινετός και αποδεκτός. Τώρα, αν ο Εθνικοκοινωνισμός μου μεταφράζεται σύμφωνα με κάποιους… ναζισμός, τι να πω άλλο πλην του ότι πρόκειται για διαστρέβλωση και πολιτική ανορθογραφία.

Απάντηση τρίτη : Οι παππούδες μου έχουν στρατευθεί τρεις φορές έκαστος και έχουν πολεμήσει και τους τέσσερις κατακτητές του καιρού εκείνου( τέσσερις επαναλαμβάνω κατακτητές, για να μη ξεχνιόμαστε) : Γερμανούς, Ιταλούς, Βουλγάρους, Αλβανούς). Άπαντες οι τέσσερις ανήκανε στον Άξονα. Μην ξεχνάμε κανένα όψιμο φιλαράκι. Ένας θείος μου εκ μητρός ονόματι Κολιγιάννης έχει διατελέσει Γ.Γ του Κ.Κ.Ε και ο αδελφός του υπηρέτησε από την άλλη πλευρά στο Βασιλικό Ναυτικό. Κανείς δεν μπορεί να μού μιλήσει εμένα για ναζισμό.
Κύριοι, καληνύχτα σας.
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ

No comments: